Sunday 27 November 2011

Testing 1234!

Ni percubaan je nak buat blog, dah lama jugak r try tapi tak dapat - dapat. Harap2 Kali ni menjadi, kalo menjadi zheng you arigato to Farid dan Fazri yang banyak membantu , aku nak setting sendiri blog ni pun bukanya pandai sangat.Aku ingat nak buat blog ni pasal apa sajalah yang aku rasa nak tulis,stail diari gitu.macam zine zaman dulu2, bercakap pasal zine ni, ko dah baca zine Masked Reader yg latest punya?menariklah jugak bagi aku,walaupun tak dapat melawan isu2 nya yg sebelum ni.part yg best dalam zine ni bagi aku masih lagi part review, Parid yg buat, bukan aku nak kissing ass, tapi review yg Parid buat memang enak untuk dibaca, dan aku baru tahu yg Parid ada buat blog jugak iaitu WASTEDCORE, sila pegi check kat blog tu,memang tak menyesal, lebih2 lagi kalo korang memang into hardcore kotor dari Japan. Aku tahu blog Parid pun dari zine DRSA yg latest jugak, latest dan terakhir. Isi kandungan yg terakhir ni takde emo2 punya, masih lagi isu2 yg serius. Dan masih lagi aku tak faham kisah pasal ayam tu, ada maksud yg tersirat semestinya:) bunyi macam bodek member2 sangat ke tulisan pertama ni?aku pakai tulis yg terlintas je, tengah berlajar ni.kalo Ada apa2 kesalahan macam ejaan ke, harap dimaafkan. Got try to publish this, see you next time and zhang you arigato.

No comments:

Post a Comment