Monday 11 February 2013

METAL MANIACS November 2005

So when was the last time I updated my blog? Gua pun tak tahu apasal tetiba aje gua rasa malas nak update blog ni, mungkin faktor kemalasan tu dah sememangnya sedia ada dalam DNA gua. Untuk entry kali ini pun takdelah merepek panjang-panjang, just nak share koleksi aje.

So inilah dia mag Metal Maniacs yang paling tua yang ada dalam simpanan gua, keluaran November 2005. Cover depan macam yang korang boleh tengok kat sini adalah dengan band Opeth. Kat dalamnya ada cerita dengan bands Hate Eternal, Cryptopsy, Arch Enemy dan banyak lagilah. Gua cerita sikit-sikit aje pasal ini bukannya review terkini, cuma sekadar berkongsi koleksi gua.

Kat kedai memang dah takde jual pun issue ni, so kalo korang berminat untuk mengkoleksikan mag ni, korang boleh try Tanya mana-mana metalheads lama atau cari aje kat EBay. Okay selamat tengok gambar 2,3 keping tu dan kita jumpa lagi minggu depan.

No comments:

Post a Comment