Saturday 27 October 2012

KAKAK GUA BISING BANGOR

Pagi tadi kakak gua datang beraya kat rumah gua sempena Raya Haji ni. Kebetulan pulak time kakak gua datang tu, gua tengah layan lagu kat dalam bilik, dan gua pun malas keluar sembang ngan kakak gua tu. Alah, kakak gua yang duduk sekampung je pun, bukannya Salma Hayek pun yang datang beraya kat rumah gua. Gua biarkan aje kakak gua tu bergossip dengan bini gua, sambil ditemani dengan anak gua. Asasnya cerita-cerita orang perempuan aje detail gossipnya, cerita fesyen tudung yang pelik-pelik, cerita resipi, cerita kakas emas, sampailah kepada ulasan drama Julia yang kat TV3 kol 7 petang tu. Tapi dalam banyak-banyak cerita tu, ada satu yang menangkap kesyahduan hati gua, bila kakak gua membebel pasal gua, dan diberitahukan kat anak gua:.

Kakak:.ayah ko tu tak berubah-ubah dari kecik, dok dengar lagi lagu-lagu yang bising bangor tu. Apa nak jadi tah!

Mungkin statement kakak sulong gua tu boleh bikin cuping telinga panas, tapi hari tu gua dengar macam satu pujian dan pengiktirafan pulok. Perasaan bangga berbunga dalam abdoment gua. Kesudahannya hari tu gua buat marathon grindcore.

No comments:

Post a Comment