Friday 12 October 2012

MAT NOOR WORD OF WISDOM

Kelmarin gua tengok YouTube, selepas empat-lima kali tengok Gangnam Style, gua try cari Ricecookershop pulok. Terjumpalah klip Mat Noor ni, rasanya Nizang Mosh yang buat, gua lupa pulak. Durasinya pendek aje, tapi amat padu memikat hati gua. Gua ulang tengok lima-enam kali semata-mata nak salin semula apa yang Mat Noor tuturkan, dan inilah hasilnya:.

"Aku cukup gembira dan cukup suka lah kepada siapa-siapa yang ingin menulis fanzine. Dan setiap kita ada bermacam-macam cerita, hidup kita macam movie lah, setiap orang ada movie dia sendiri, so kita boleh berkongsi cerita kita itu dengan siapa-siapa sahaja. Contohnya, kalo kita dikedai minum, kita memborak cerita kita dengan kawan-kawan. Kenapa kita tidak menconvert cerita itu dalam bentuk fanzine? So semua orang boleh membaca, dan semua orang boleh mendengar cerita kita".

Memang terbaik tahap kalari payat ni:)

No comments:

Post a Comment