Tuesday 14 August 2012

REVIEW ZINE: MY LADYBUG CHENTA ROBOT FROGGIE #1 (BM/A4)

Ini adalah kemunculan perdana zine ni dengan size yang amat jarang ditemui sekarang. Konsepnya pun jarang orang buat, berkenaan dengan makanan, ada sejarah makanan, resipi, dan bukan pasal makanan pula adalah makna "phobia" yang banyak. Dari pemerhatian aku, dapat aku rasakan yang majoriti penulisannya adalah dicedok dari sesuatu sumber.


Aku baca part intro je, yang selebihnya aku dah hilang semangat nak teruskan, tiada sentuhan peribadi disini, maksud aku didalam penulisannya. Zine ini juga dihasilkan dengan bertuliskan tulisan tangan, bukan kaki. Selain dari semangat untuk menghasilkan satu penerbitan, tiada apa yang boleh dibanggakan disini. Kita tunggu hasil keduanya nanti, kalo semangatnya belum berkuburlah:).

Sila tengok kat flyer kat bawah camner nak dapatkan zine awek ni.

No comments:

Post a Comment