Sunday 9 September 2012

SEGAR DARI LADANG

Lepas aku tulis entry yang bertajuk "budak kecik naik lemak" tu, aku dapat satu idea nak tulis pasal satu kedai kat area Gong Badak ni. Kedainya biasa je, tapi dia ada satu produk yang ganah untuk dijual. Aku terserempak dengan kedai ni pun masa bulan puasa baru ni. Bulan puasa, takde kerja, so apa lagi ronda-ronda je lah kerjanya. Kalo geng-geng Cradle Of Filth atau Bephemoth tahu pasal kedai ni mesti diaorang berminat nak datang sini. Paling kurang pun buat video klip dalam kedai ni.
Tapi lepas raya ni, aku pegi semula kat kedai tu, nak ambik gambar banner kat depan kedai tu, dah takde. Kedai ada lagi, banner dah takde, kedai masih lagi jual santan, tapi banner yang dulu tu memang rare, digantung depan kedai, dengan tulisan besar-besar:-
"SATAN SEGAR ADA DISINI".
tukang tulis banner tu dah wajib kena tampor laju-laju.

1 comment:

  1. mung mmg kelakor ah be..report free food mung dulu berulang-ulang aku baca..beh. Kelakor

    ReplyDelete